Over CRM specialist
Susan Visser
Als ondernemer wil je het liefste zoveel mogelijk bezig zijn met de doelen van jouw bedrijf,
de collega’s met wie je samenwerkt en de klanten voor wie je jouw product(en) of dienstverlening realiseert. In de praktijk besteed je eerder veel kostbare tijd en energie aan andere taken. Van het opzoeken van informatie en het handmatig bijhouden van verschillende lijstjes, tot het bepalen van prioriteiten en aanbrengen van overzicht.
Vanuit mijn persoonlijke drive vind ik het ontzettend zonde dat ondernemers zoveel tijd en energie kwijt zijn met taken en zaken die niet bijdragen aan datgene waar zij goed in zijn en blij van worden. Het is dan ook mijn droom dat jij als ondernemer vooral bezig bent met datgene waarin jij excelleert. Van het optimaal bedienen en ondersteunen van jouw klanten, tot activiteiten die je écht leuk vindt en waar jij goed in bent. Een doel waar je in mijn ogen niet alleen vol voor mag gaan, maar tegelijkertijd alle aandacht voor nodig hebt.
Ik ben ervan overtuigd dat je door taken slimmer te organiseren en automatiseren, meer en gerichter tijd kunt besteden aan datgene wat waardevol is voor jouw bedrijf. Zo laat jij jouw onderneming groeien, behaal jij jouw doelen en werk je vol passie in én aan jouw bedrijf.
Het is mijn droom dat jij als ondernemer vooral bezig bent
met datgene waarin jij excelleert. Een prachtig doel,
waar je alle aandacht voor nodig hebt!
Alleen ga je sneller,
Samen kom je verder
Ik ben overtuigd van de kracht van verbinding. Door mensen, processen en systemen met elkaar te verbinden, wordt het geheel sterker en kom je verder. Het geheel staat hierdoor in relatie tot een ander, net als wij mensen tot elkaar. Hetzelfde geheel is tegelijkertijd zo sterk als de zwakste schakel. Het belang van verbinding is daardoor ultiem.
Binnen Zeker Susan verbind ik mijn werkzaamheden met Maaike Franke. Maaike werkt net als ik dagelijks met slimme tools, waaronder Teamleader, en is gespecialiseerd in een projectmatige werkwijze. Ze weet als geen ander hoe je het leveren van diensten en het werken met producten met elkaar combineert, is grafisch sterk en zet haar kennis en kunde graag in bij het ontwerpen van huisstijl templates. Daarbij werkt ze vanuit regio Leiden, waardoor we ook geografisch elkaar mooi aanvullen.
Door klantprocessen en systemen met elkaar te verbinden, weten wij de onderlinge samenhang in jouw bedrijf te versterken en de beleving voor jouw klanten te laten groeien. Een proces houdt niet op bij een systeem of een mens, een website of gebouw. De vraag van een klant gaat vaak dwars door alles heen. Met de juiste verbindingen kun je hier op inspelen en gebruik maken van ieders kwaliteiten.
Mijn werk als
CRM specialist
Al meer dan 15 jaar werk ik als CRM dienstverlener en help ik bedrijven met de inrichting en optimalisatie van diverse CRM pakketten.
In mijn dienstverlening ligt de focus op het waarom van jouw aanpak, zodat de bij jou passende slimme tool ook daadwerkelijk
bijdraagt aan jouw dagelijkse werkzaamheden, doelen en voldoende werkplezier.
Door – óók na de implementatie – te blijven kijken naar mogelijkheden om slimmer te werken en te durven bewegen richting de behoefte van jouw klant, behoud jij de juiste energie en bouw jij aan jouw toekomst. Met een duidelijke structuur als basis help ik jou naar het ultieme doel: een vitale onderneming met energieke en creatieve medewerkers.
Mijn achtergrond zorgt voor
Een unieke aanpak
Het gaat mij niet om meer of beter, maar vooral om slimmer werk. Door mijn achtergrond in de financiële dienstverlening, zie ik snel tegen welke knelpunten jij aanloopt. Mijn nieuwsgierigheid en het stellen van vele “waarom?” vragen, legt tijdens een intakegesprek jouw behoefte bloot. Ik beperk me niet tot software, maar achterhaal datgene wat er nog meer nodig is om antwoord te geven op de vraag die jij stelt. Dit formuleert mijn startpunt om samen met jou de nu nog handmatige processen aan slimme tools te verbinden.
Van standaard werkzaamheden naar waardevolle klantimpact. Routinematige handelingen zijn vanaf nu verleden tijd en worden geautomatiseerd waar mogelijk.
In mijn aanpak zoek ik naar ieders talent, welke we ten volle en op een passende manier inzetten tijdens onze samenwerking. Door klantprocessen en -systemen te verbinden, zal de onderlinge samenhang in jouw bedrijf versterken en de beleving voor jouw klanten groeien.